Official website

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

This page is secured

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Home
  2. STN EN 14535-1+A1

STN EN 14535-1+A1

Back

Listinná forma

Add to Cart

Elektronická forma (pdc súbor)

Add to Cart
Name: STN EN 14535-1+A1
Validity: Withdrawn
Number of pages: 24
Language:
SK
Hard copy: 14,10€
Electronic version a) Only read (without ability to print and copy) 12,69€
b) Without ability to print, with ability to copy (printscreen) 14,10€
c) With ability to print and copy (printscreen) 18,33€
Slovak title Železnice. Brzdové kotúče pre železničné vozidlá. Časť 1: Brzdové kotúče nalisované alebo natiahnuté za tepla na nápravu alebo hnací hriadeľ, rozmery a požiadavky na kvalitu (Konsolidovaný text)
English title Railway applications.Brake discs for railway rolling stock.Part 1:Brake discs pressed or shrunk onto the axle or drive shaft, dimensions and quality requirements
Release Date: 01. 11. 2011
Date of withdrawal: 01. 09. 2019
ICS: 45.060.01
Sorting character/National clasification code 28 4011
Level of incorporation: idt EN 14535-1:2005+A1:2011
Official Journal 10/11
Amendments
Replaced by: STN EN 14535-1:2019-09 (28 4011)
Repleces: STN EN 14535-1:2006-07 (28 4011)
Note in Official Journal:
Subject of the standard: Táto európska norma stanovuje požiadavky na návrh, rozmery, funkčné charakteristiky a skúšanie brzdových kotúčov, ďalej iba "kotúčov".Táto európska norma sa aplikuje na kotúče upevnené na náprave alebo hnacom hriadeli železničných koľajových vozidiel pomocou valcového alebo kužeľového nehybného uloženia.Na každej takto upevnenej jednotke môže byť umiestnený jeden trecí kotúč alebo viac trecích kotúčov, z ktorých každý má dve axiálne oddelené trecie čelné plochy.Táto európska norma sa uplatňuje pre kotúče, ktoré majú byť použité na koľajových vozidlách používaných na hlavných celoštátnych sieťach, mestských sieťach, podzemných železniciach, električkách a súkromných sieťach (regionálne železnice, firemné železnice a pod.).