Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 50553

STN EN 50553

Späť

Listinná forma

Pridať do košíka

Elektronická forma (pdc súbor)

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 50553
Platnosť: Platná
Počet strán: 36
Jazyk:
SK
Listinná verzia: 17,20€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 15,48€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 17,20€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 22,36€
Slovenský názov: Dráhové aplikácie. Požiadavky na jazdnú schopnosť v prípade požiaru na koľajových vozidlách
Anglický názov: Railway applications. Requirements for running capability in case of fire on board of rolling stock
Dátum vydania: 01. 01. 2013
Dátum zrušenia:
ICS: 13.220.50, 45.060.01
Triediaci znak: 34 1520
Úroveň zapracovania: idt EN 50553:2012
Vestník: 12/12
Zmeny: Oprava *AC V 01/14, Zmena A1 V 12/16, Zmena A2 V 07/20
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy:
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: Táto európska norma definuje požiadavky jazdnej schopnosti pri požiari, ktoré sa používajú na železničné koľajové vozidlá s cestujúcimi. Obzvlášť sa špecifikujú technické opatrenia, ktorých splnenie prispeje k zhode so smernicou a príslušnými technickými špecifikáciami interoperability (TSI). TSI SRT stanovuje požiadavky jazdnej schopnosti výlučne vzhľadom na požiare vnútri technických priestorov/zariadení. Avšak všeobecné podmienky predmetu tejto normy sú rozšírené o zahrnutie požiarov z netechnických príčin vnútri priestorov pre cestujúcich/zamestnancov, ktoré môžu mať vplyv na funkčnosť vlakového systému susediaceho a/alebo prechádzajúceho cez postihnutú oblasť. Uvedené rozšírenie použiteľnosti podstatne zvýši počet systémových funkcií, ktoré sú potenciálne v nebezpečí, a preto vyžadujú, aby zmysluplne použiteľné princípy sa taktiež rozšírili na tieto nové podmienky. Táto norma neuvažuje o situáciách, pri ktorých primárna, nie požiarna udalosť, je podľa definície vhodná na zastavenie vlaku.