Official website

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

This page is secured

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Home
  2. STN ISO/IEC 20000-2

STN ISO/IEC 20000-2

Back

Electronic version (pdc file)

Add to Cart
Name: STN ISO/IEC 20000-2
Validity: Withdrawn
Number of pages: 140
Language:
SK/EN
Paper: 36,30€
Electronic version a) Only read (without ability to print and copy) 32,67€
b) Without ability to print, with ability to copy (printscreen) 36,30€
c) With ability to print and copy (printscreen) 47,19€
Slovak title Informačné technológie. Manažérstvo služieb. Časť 2: Pokyny na používanie systémov manažérstva služieb
English title Information technology. Service management. Part 2: Guidance on the application of service management systems
Release Date: 01. 01. 2017
Date of withdrawal: 01. 08. 2021
ICS: 03.080.99, 35.020
Sorting character/National clasification code 36 9788
Level of incorporation: idt ISO/IEC 20000-2:2012
Official Journal 12/16
Amendments
Replaced by: STN ISO/IEC 20000-2:2021-08 (36 9788)
Repleces: STN ISO/IEC 20000-2:2008-08 (36 9788)
Note in Official Journal:
Subject of the standard: Táto časť normy ISO/IEC 20000 poskytuje návod na používanie SMS založeným na norme ISO/IEC 20000-1. Táto časť normy ISO/IEC 20000 poskytuje príklady a návrhy pre interpretáciu a používanie normy ISO/IEC 20000-1 vrátane referencií na iné časti normy ISO/IEC 20000 a ďalšie relevantné normy. Táto časť normy ISO/IEC 20000 je nezávislá od špecifických metodík, ktorých odporúčané postupy môže poskytovateľ služieb používať v kombinácii so všeobecne akceptovaným návodom.Obrázok 2 vo svojom strede ukazuje procesy z kapitol 6 až 9. Kapitola 5 Návrh a prechod nových alebo zmenených služieb obkolesuje procesy v kapitolách 6 až 9. To znamená, že nové a zmenené služby sa prevádzkujú procesmi zobrazenými v strede obrázku. Ak nie sú žiadne nové alebo zmenené služby, na ktoré sa vzťahuje kapitola 5, všetky služby sa môžu dodávať priamo podľa kapitol 6 až 9. Rozhrania medzi procesmi manažérstva služieb a vzťahy medzi rôznymi komponentmi SMS môžu implementovať rôzni poskytovateľmi rôznym spôsobom.