Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 16834

STN EN 16834

Späť

Listinná forma

Pridať do košíka

Elektronická forma (pdc súbor)

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 16834
Platnosť: Platná
Počet strán: 85
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 28,80€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 25,92€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 28,80€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 37,44€
Slovenský názov: Železnice. Brzdenie. Výkonnosť bŕzd
Anglický názov: Railway applications - Braking - Brake performance
Dátum vydania: 01. 10. 2019
Dátum zrušenia:
ICS: 45.040
Triediaci znak: 28 4009
Úroveň zapracovania: idt EN 16834:2019
Vestník: 09/19
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy:
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This document defines a harmonized way to assess the braking performance by test of locomotives, passenger coaches, freight wagons and self-propelled passenger trains (EMU/DMU). The document sets out the standardized method for undertaking brake performance tests and the correction factors to be applied to the data obtained for all types of rolling stock. This document also defines the methods to assess the brake performance in terms of stopping distance, and from this the process to determine vehicle(s) deceleration and braked weight. It then deals with conversion of the braked weight to the braked weight percentage of a vehicle or train for operating purposes. It also sets out additional factors when determining the braked weight percentage of a train calculated from specified braked weight, depending on the formation of the train. In Annex D there is a method for determining brake performance of freight wagons fitted with P10 cast iron or LL-blocks using limited testing (force measurement).
Náhľad normy: Náhľad normy (PDF)