Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 16329

STN EN 16329

Späť

Listinná forma

Pridať do košíka

Elektronická forma (pdc súbor)

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 16329
Platnosť: Platná
Počet strán: 20
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 14,10€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 12,69€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 14,10€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 18,33€
Slovenský názov: Motorové nafty a vykurovacie oleje pre domácnosť. Stanovenie medznej teploty filtrovateľnosti. Metóda s lineárnym ochladzovaním nádoby
Anglický názov: Diesel and domestic heating fuels - Determination of cold filter plugging point - Linear cooling bath method
Dátum vydania: 01. 02. 2023
Dátum zrušenia:
ICS: 75.160.20
Triediaci znak: 65 6166
Úroveň zapracovania: idt EN 16329:2022
Vestník: 01/23
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy: STN EN 16329:2013-11 (65 6166)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This document specifies an automated method for the determination of the cold filter plugging point (CFPP) of diesel and domestic heating fuels using linear cooling. This document is applicable to fatty-acid methyl esters (FAME) and to distillate fuels as well as paraffinic diesel fuels, including those containing FAME, flow-improvers or other additives, intended for use in diesel engines and domestic heating installations. The results obtained from the method specified in this document are suitable for estimating the lowest temperature at which a fuel will give trouble-free flow in the fuel system. NOTE In the case of diesel fuels, the results are usually close to the temperature of failure in service except when the fuel system contains, for example, a paper filter installed in a location exposed to the weather or if the filter plugging temperature is more than 12 °C below the cloud point of the fuel.
Náhľad normy: Náhľad normy (PDF)