Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN P CLC/TS 50729

STN P CLC/TS 50729

Späť

Listinná forma

Pridať do košíka

Elektronická forma (pdc súbor)

Pridať do košíka
Označenie: STN P CLC/TS 50729
Platnosť: Platná
Počet strán: 32
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 17,20€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 15,48€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 17,20€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 22,36€
Slovenský názov: Dráhové aplikácie. Pevné inštalácie a koľajové vozidlá. Požiadavky na rozhranie medzi nabíjacou infraštruktúrou s vyhradenými úsekmi trolejového vedenia a elektrickými hnacími vozidlami s palubnými zásobníkmi elektrickej trakčnej energie a zberačmi prúdu
Anglický názov: Railway applications - Fixed installations and rolling stock - Interface requirements between charging infrastructure with dedicated contact line sections and electric traction units with onboard electric traction energy storages and current collectors
Dátum vydania: 01. 08. 2025
Dátum zrušenia:
ICS: 29.280, 35.240.50
Triediaci znak: 34 1580
Úroveň zapracovania: idt CLC/TS 50729:2025
Vestník: 07/25
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy:
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This document specifies interface requirements between charging infrastructure with dedicated contact line sections and electric traction units with onboard electric traction energy storages and current collectors. The dedicated contact line section can be - separated from other contact line systems of electrified railway lines and fed separately, or - connected electrically and/or mechanically with contact line systems of electrified railway lines. The charging infrastructure can be used for charging the traction units with onboard electric traction energy storages at a standstill and/or when moving. This document covers the following aspects: - supply voltages and frequencies, - compatibility (e.g. avoidance of (unacceptable) unbalances) with the feeding grid (national 3 AC grid), - interaction between the vehicle traction/charging system and the electric traction charging power supply system, - transmitting required information towards driver and/or electric traction unit, - contact line system, - ...
Náhľad normy: Náhľad normy (PDF)