Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN ISO 14644-5

STN EN ISO 14644-5

Späť

Listinná forma

Pridať do košíka

Elektronická forma (pdc súbor)

Pridať do košíka
Označenie: STN EN ISO 14644-5
Platnosť: Platná
Počet strán: 36
Jazyk:
EN
Pripravuje sa preklad do slovenského jazyka. Pre viac informácií nás kontaktujte na navrhynoriem@normoff.gov.sk
Listinná verzia: 17,20€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 15,48€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 17,20€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 22,36€
Slovenský názov: Čisté priestory a príslušné riadené prostredie. Časť 5: Prevádzka (ISO 14644-5: 2025)
Anglický názov: Cleanrooms and associated controlled environments - Part 5: Operations (ISO 14644-5:2025)
Dátum vydania: 01. 09. 2025
Dátum zrušenia:
ICS: 13.040.35
Triediaci znak: 12 5301
Úroveň zapracovania: idt EN ISO 14644-5:2025, idt ISO 14644-5:2025
Vestník: 08/25
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy: STN EN ISO 14644-5:2005-03 (12 5301)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This document specifies requirements for the establishment of an operations control programme (OCP) to ensure efficient cleanroom operation within specified cleanliness levels. The OCP includes management of personnel, entry and exit of personnel and materials, cleaning, maintenance and monitoring. This document specifies operational requirements that relate to: — providing a system that specifies policies and operational procedures for maintaining cleanliness levels; — training of personnel; — transferring, installing and maintaining stationary equipment; — transferring material and portable equipment into and out of the cleanroom; — maintaining a personnel management programme that includes a gowning programme; — maintaining a cleaning programme that addresses special cleaning; — maintaining a cleanroom maintenance programme; — establishing an appropriate monitoring programme. This document gives additional information in annexes for: — personnel ...
Náhľad normy: Náhľad normy (PDF)