STN EN ISO 3691-1/Oprava AC
Označenie: | STN EN ISO 3691-1/Oprava AC |
Platnosť: | Zrušená |
Počet strán: | 4 |
Jazyk: |
SK
|
Listinná verzia: | 0,00€ |
Elektronická verzia: |
a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov:
0,00€ b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 0,00€ c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 0,00€ |
Slovenský názov: | Priemyselné vozíky. Požiadavky na bezpečnosť a overovanie. Časť 1: Vozíky s vlastným pohonom, s obsluhou, s meniteľným dosahom a vozíky s pevnou plošinou (ISO 3691-1:2011) |
Anglický názov: | Industrial trucks. Safety requirements and verification. Part 1: Self-propelled industrial trucks, other than driverless trucks, variable-reach trucks and burden-carrier trucks |
Dátum vydania: | 01. 01. 2014 |
Dátum zrušenia: | 01. 12. 2015 |
ICS: | 53.060 |
Triediaci znak: | 26 8811 |
Úroveň zapracovania: | idt EN ISO 3691-1:2012/AC:2013, idt ISO 3691-1:2011/Cor 1:2013 |
Vestník: | 12/13 |
Zmeny: | |
Nahradzujúce normy: | STN EN ISO 3691-1:2015-12 (26 8811) |
Nahradené normy: | |
Poznámka vo Vestníku: | |
Predmet normy: | Táto časť ISO 3691 stanovuje požiadavky na bezpečnosť a prostriedky na ich overenie pre nasledujúce typy priemyselných vozíkov s vlastným pohonom (ďalej len vozíky), ktoré sú definované v ISO 5053: čelné vysokozdvíhacie vozíky; vozíky s meniteľným dosahom (s výsuvným zdvíhacím zariadením alebo ramenom vidlice); obkročné vozíky; stohovacie vozíky; vysokozdvíhacie plošinové vozíky; vozíky so zdvíhacou plošinou obsluhy do 1200 mm; bočné vozíky (iba z jednej strany); obojstranne stohovacie vozíky a bočne a čelne stohovacie vozíky; paletové vozíky; vozíky s dvojsmerným a mnohosmerným pohybom; vlečné vozíky s ťažnou silou na háku do (vrátane) 20 000 N; terénne čelné zdvíhacie vozíky; priemyselné vozíky s akumulátorovým pohonom, naftovým a benzínovým pohonom alebo s LPG.Pre vozíky so zdvíhacou plošinou obsluhy viac ako 1200mm a/alebo vozíky špeciálne konštruované na pojazd so zdvihnutým bremenom viac ako 1200 mm, platí táto časť ISO 3691 spolu s ISO 3691-3. |