Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN P CEN/TS 17249-3

STN P CEN/TS 17249-3

Späť

Listinná forma

Pridať do košíka

Elektronická forma (pdc súbor)

Pridať do košíka
Označenie: STN P CEN/TS 17249-3
Platnosť: Platná
Počet strán: 25
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 14,10€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 12,69€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 14,10€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 18,33€
Slovenský názov: Inteligentné dopravné systémy. Elektronická bezpečnosť. Časť 3: eCall pre autokary a autobusy
Anglický názov: Intelligent transport systems - eSafety - Part 3: eCall for Coaches and buses
Dátum vydania: 01. 03. 2019
Dátum zrušenia:
ICS: 03.220.20, 35.240.60
Triediaci znak: 01 8611
Úroveň zapracovania: idt CEN/TS 17249-3:2018
Vestník: 02/19
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy:
Poznámka vo Vestníku: Táto predbežná STN je určená na overenie. Pripomienky zasielajte ÚNMS SR najneskôr do novembra 2020.
Predmet normy: In respect of 112-eCall (operating requirements defined in EN 16072), this document defines additional specifications for the provision of eCall for coaches and buses. As with the existing provisions for eCall for Category M1/N1 vehicles, these are specified within the paradigm of being OEM fit equipment supplied with new vehicles. NOTE 1 The provision of eCall for vehicles via the aftermarket (post sale and registration) will be the subject of other work, and in respect of the operational requirements for any such aftermarket solutions for coaches and buses, will use the specifications of this document as a reference point. NOTE 2 The 112-eCall paradigm involves a direct call from the vehicle to the most appropriate PSAP. (Third party service provision by comparison, involves the support of an intermediary third party service provider before the call is forwarded to the PSAP.)
Náhľad normy: Náhľad normy (PDF)