Official website

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

This page is secured

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Home
  2. STN ISO 10005

STN ISO 10005

Back

Electronic version (pdc file)

Add to Cart
Name: STN ISO 10005
Validity: Valid
Number of pages: 32
Language:
SK
Paper: 17,20€
Electronic version a) Only read (without ability to print and copy) 15,48€
b) Without ability to print, with ability to copy (printscreen) 17,20€
c) With ability to print and copy (printscreen) 22,36€
Slovak title Manažérstvo kvality. Návod na plány kvality
English title Quality management. Guidelines for quality plans
Release Date: 01. 02. 2020
Date of withdrawal:
ICS: 03.100
Sorting character/National clasification code 01 0324
Level of incorporation: idt ISO 10005:2018
Official Journal 01/20
Amendments
Replaced by:
Repleces: STN ISO 10005:2006-01 (01 0324)
Note in Official Journal:
Subject of the standard: Tento dokument podáva návod na vypracúvanie, preskúmavanie, akceptovanie, aplikovanie a revíziu plánov kvality. Tento dokument je aplikovateľný na plány kvality pre akúkoľvek zamýšľanú realizáciu výstupu, či pôjde o proces, produkt, službu, projekt alebo zmluvu, a pre akýkoľvek typ alebo akúkoľvek veľkosť organizácie. Je aplikovateľný, či organizácia už má, alebo nemá systém manažérstva v zhode s ISO 9001. Tento dokument poskytuje usmernenie a nešpecifikuje požiadavky. Zameriava sa predovšetkým na poskytovanie výstupov a nie je príručkou na plánovanie rozvoja systému manažérstva kvality.
Preview: Náhľad normy (PDF)
Content: Predhovor 5
Úvod 7
1 Predmet normy 8
2 Normatívne odkazy 8
3 Termíny a definície 9
4 Používanie plánu kvality 9
4.1 Úvod 9
4.2 Požadovanie plánov kvality od externého poskytovateľa 10
4.3 Manažovanie plánov kvality externého poskytovateľa 10
5 Vypracovanie plánu kvality 11
5.1 Súvislosti plánu kvality 11
5.2 Vstupy do plánu kvality 11
5.3 Definovanie predmetu plánu kvality 12
5.4 Príprava plánu kvality 12
5.4.1 Začiatok 12
5.4.2 Definovanie plánu kvality 12
5.4.3 Konzistentnosť a zhodnosť 12
5.4.4 Prezentácia a štruktúra 12
6 Obsah plánu kvality 13
6.1 Všeobecne 13
6.2 Predmet plánu kvality 13
6.3 Vstupy do plánu kvality 13
6.4 Ciele kvality 13
6.5 Zodpovednosť za plán kvality 14
6.6 Riadenie zdokumentovaných informácií 14
6.7 Zdroje 14
6.7.1 Poskytovanie zdrojov 14
6.7.2 Materiály, produkty a služby 14
6.7.3 Pracovníci 15
6.7.4 Infraštruktúra a prostredie pre prevádzku procesov 15
6.7.5 Zdroje monitorovania a merania 15
6.8 Komunikácia so zákazníkmi a ďalšími zainteresovanými stranami 15
6.9 Návrh a vývoj 15
6.9.1 Proces návrhu a vývoja 15
6.9.2 Riadenie zmien návrhu a vývoja 16
6.10 Externe poskytované procesy, produkty a služby 16
6.11 Výroba a poskytovanie služby 16
6.12 Identifikácia a sledovateľnosť 17
6.13 Majetok patriaci zákazníkom alebo externým poskytovateľom 17
6.14 Chránenie výstupov 18
6.15 Riadenie nezhodných výstupov 18
6.16 Monitorovanie a meranie 18
6.17 Audity 18
7 Prevádzka a riadenie plánu kvality 19
7.1 Preskúmanie a akceptovanie plánu kvality 19
7.2 Implementácia a monitorovanie plánu kvality 19
7.3 Revízia plánu kvality 20
7.4 Spätná väzba a zlepšovanie 20
Príloha A (informatívna) – Príklady formátov/usporiadaní plánov kvality 21
Príloha B (informatívna) – Schematické znázornenie aplikácie procesného prístupu v plánoch kvality 27
Príloha C (informatívna) – Korelačná matica medzi článkami tohto dokumentu a článkami
ISO 9001: 2015 28
Príloha D (informatívna) – Korelačná matica medzi článkami tohto dokumentu a zásadami
manažérstva kvality uvedenými v ISO 9000: 2015 29
Literatúra 31