Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 17355

STN EN 17355

Späť

Listinná forma

Pridať do košíka

Elektronická forma (pdc súbor)

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 17355
Platnosť: Platná
Počet strán: 12
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 9,70€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 8,73€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 9,70€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 12,61€
Slovenský názov: Železnice. Komunikačné zariadenie na mestských koľajových dráhach. Požiadavky na systém
Anglický názov: Railway applications - Communication device for urban rail - System requirements
Dátum vydania: 01. 02. 2021
Dátum zrušenia:
ICS: 13.320, 45.060.01
Triediaci znak: 28 7282
Úroveň zapracovania: idt EN 17355:2020
Vestník: 01/21
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy:
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This document defines the following elements for urban rail rolling stock: - the functional requirements for a communication device between passengers and driver or operations control centre (OCC); - the dynamic behaviour of the communication device. This document is applicable to the categories I to III of urban rail rolling stock defined in CEN/CLC Guide 26: - (I) Metros; - (II) Trams; - (III) Light Rail. NOTE 1 CEN/CLC Guide 26 defines metro, tram and light rail as public transport systems permanently guided at least by one rail, intended for the operation of local, urban and suburban passenger services with self-propelled vehicles and operated either segregated or not from general road and pedestrian traffic. This document applies to urban rail rolling stock both with and without driver. NOTE 2 The communication device is different from the PAS, but it can share some parts of the PAS to achieve its functionalities.
Náhľad normy: Náhľad normy (PDF)