Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN ISO/IEC 20000-1

STN ISO/IEC 20000-1

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN ISO/IEC 20000-1
Platnosť: Zrušená
Počet strán: 40
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 18,90€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 17,01€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 18,90€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 24,57€
Slovenský názov: Informačné technológie. Manažérstvo služieb. Časť 1: Požiadavky na systém manažérstva služieb
Anglický názov: Information technology. Service management. Part 1:Service management system requirements
Dátum vydania: 01. 08. 2021
Dátum zrušenia: 01. 02. 2022
ICS: 03.080.99, 35.020
Triediaci znak: 36 9788
Úroveň zapracovania: idt ISO/IEC 20000-1:2018
Vestník: 07/21
Zmeny:
Nahradzujúce normy: STN ISO/IEC 20000-1:2022-02 (36 9788)
Nahradené normy: STN ISO/IEC 20000-1:2014-06 (36 9788)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: Dokument špecifikuje požiadavky,aby organizácia mohla zaviesť,implementovať, udržiavať a neustále zlepšovať systém manažérstva služieb (SMS).Požiadavky uvedené v norme zahŕňajú plánovanie,návrh, prechod,dodávku a zlepšovanie služieb tak,aby vyhovovali požiadavkám na služby a poskytovali hodnotu.Dokument môžu používať: a) zákazník,ktorý vyhľadáva služby a vyžaduje záruku kvality týchto služieb; b) zákazník,ktorý vyžaduje dôsledný prístup k životnému cyklu služieb od všetkých poskytovateľov služieb vrátane tých v dodávateľskom reťazci; c) organizácia na preukázanie svojich schopností pri plánovaní,navrhovaní,prechode, poskytovaní a zlepšovaní služieb; d) organizácia,ktorá monitoruje,meria a kontroluje svoje SMS a služby; e) organizácia na zlepšenie plánovania, navrhovania,prechodu,poskytovania a zlepšovania služieb prostredníctvom efektívnej implementácie a prevádzkovania SMS; f) organizácia alebo iná strana vykonávajúca posudzovanie zhody podľa požiadaviek uvedených v dokumente; g) poskytovateľ školenia.
Náhľad normy: Náhľad normy (PDF)