Official website

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

This page is secured

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Home
  2. STN ISO/IEC 20000-1

STN ISO/IEC 20000-1

Back

Electronic version (pdc file)

Add to Cart
Name: STN ISO/IEC 20000-1
Validity: Withdrawn
Number of pages: 40
Language:
EN
Paper: 18,90€
Electronic version a) Only read (without ability to print and copy) 17,01€
b) Without ability to print, with ability to copy (printscreen) 18,90€
c) With ability to print and copy (printscreen) 24,57€
Slovak title Informačné technológie. Manažérstvo služieb. Časť 1: Požiadavky na systém manažérstva služieb
English title Information technology. Service management. Part 1:Service management system requirements
Release Date: 01. 08. 2021
Date of withdrawal: 01. 02. 2022
ICS: 03.080.99, 35.020
Sorting character/National clasification code 36 9788
Level of incorporation: idt ISO/IEC 20000-1:2018
Official Journal 07/21
Amendments
Replaced by: STN ISO/IEC 20000-1:2022-02 (36 9788)
Repleces: STN ISO/IEC 20000-1:2014-06 (36 9788)
Note in Official Journal:
Subject of the standard: Dokument špecifikuje požiadavky,aby organizácia mohla zaviesť,implementovať, udržiavať a neustále zlepšovať systém manažérstva služieb (SMS).Požiadavky uvedené v norme zahŕňajú plánovanie,návrh, prechod,dodávku a zlepšovanie služieb tak,aby vyhovovali požiadavkám na služby a poskytovali hodnotu.Dokument môžu používať: a) zákazník,ktorý vyhľadáva služby a vyžaduje záruku kvality týchto služieb; b) zákazník,ktorý vyžaduje dôsledný prístup k životnému cyklu služieb od všetkých poskytovateľov služieb vrátane tých v dodávateľskom reťazci; c) organizácia na preukázanie svojich schopností pri plánovaní,navrhovaní,prechode, poskytovaní a zlepšovaní služieb; d) organizácia,ktorá monitoruje,meria a kontroluje svoje SMS a služby; e) organizácia na zlepšenie plánovania, navrhovania,prechodu,poskytovania a zlepšovania služieb prostredníctvom efektívnej implementácie a prevádzkovania SMS; f) organizácia alebo iná strana vykonávajúca posudzovanie zhody podľa požiadaviek uvedených v dokumente; g) poskytovateľ školenia.
Preview: Náhľad normy (PDF)