Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 16072

STN EN 16072

Späť

Listinná forma

Pridať do košíka

Elektronická forma (pdc súbor)

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 16072
Platnosť: Platná
Počet strán: 32
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 17,20€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 15,48€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 17,20€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 22,36€
Slovenský názov: Inteligentné dopravné systémy. Elektronická bezpečnosť. Prevádzkové požiadavky na celoeurópske eCall
Anglický názov: Intelligent transport systems - ESafety - Pan-European eCall operating requirements
Dátum vydania: 01. 01. 2023
Dátum zrušenia:
ICS: 03.220.20, 13.200, 35.240.60
Triediaci znak: 01 8591
Úroveň zapracovania: idt EN 16072:2022
Vestník: 12/22
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy: STN EN 16072:2015-10 (01 8591)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: The objective of implementing the pan-European in-vehicle emergency call system (eCall) is to automate the notification of a traffic accident, wherever in Europe, with the same technical standards and the same quality of services objectives by using 'Public Land Mobile Networks'(PLMN) (such as GSM and UMTS), which supports the European pre-assigned emergency destination address (see normative references) and to provide a means of manually triggering the notification of an incident. This document specifies the general operating requirements and intrinsic procedures for in-vehicle emergency call (eCall) services in order to transfer an emergency message from a vehicle to a Public Safety Answering Point (PSAP) in the event of a crash or emergency, via an eCall communication session and to establish a voice channel between the in-vehicle equipment and the PSAP. Private third party in-vehicle emergency supporting services may also provide a similar eCall function by other means.
Náhľad normy: Náhľad normy (PDF)