Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 50121-4

STN EN 50121-4

Späť

Listinná forma

Pridať do košíka

Elektronická forma (pdc súbor)

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 50121-4
Platnosť: Platná
Počet strán: 18
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 14,10€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 12,69€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 14,10€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 18,33€
Slovenský názov: Dráhové aplikácie. Elektromagnetická kompatibilita. Časť 4: Vyžarovanie a odolnosť signalizačných a telekomunikačných prístrojov
Anglický názov: Railway applications - Electromagnetic compatibility - Part 4: Emission and immunity of the signalling and telecommunications apparatus
Dátum vydania: 01. 06. 2017
Dátum zrušenia:
ICS: 29.280, 33.100.01, 45.020
Triediaci znak: 33 3590
Úroveň zapracovania: idt EN 50121-4:2016
Vestník: 05/17
Zmeny: Zmena A1 V 07/19
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy: STN EN 50121-4:2015-12 (33 3590)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This European Standard applies to signalling and telecommunication apparatus that is installed inside the railway environment. Signalling and telecommunication apparatus mounted in vehicles is covered by EN 50121-3-2:2016, signalling and telecommunication apparatus installed inside the substation and connected to substation equipment is covered by EN 50121-5:2016. This European Standard specifies limits for emission and immunity and provides performance criteria for signalling and telecommunications (S&T) apparatus (including power supply systems belonging to S&T) which may interfere with other apparatus inside the railway environment, or increase the total emissions for the railway environment and so risk causing Electro-Magnetic Interference (EMI) to apparatus outside the railway system.